Što je restaurativna dentalna medicina?

Objavio Vaš stomatolog Lip 15, 2012 u Savjeti | 14 komentara

Pojednostavljeno rečeno, to je onaj dio dentalne medicine koji uključuje sve postupke u zubnim lukovima s estetskim (bijelim) materijalima koji se čvrsto povezuju na preostale zube ili se dijelomično pomične konstrukcije učvršćuju na preostale zube. Postupci obuhvaćaju rehabilitaciju funkcije zubne krune (dio iznad zubnog mesa) i popravljanje estetskog izgleda zuba, tj. njegove boje, oblika i razmaka među zubima. Na taj način se estetski i funkcionalno uspostavlja tzv. zatvoreni zubni luk.

Izliječeni korijen zuba najbolji je implantat

Objavio Vaš stomatolog Srp 6, 2011 u Savjeti | 111 komentara

Pojava spontane (“iz čistog mira”) boli zuba, većeg otoka iznad zuba, pojave žućkastih mjehurića iznad korijena, boli na hladno,toplo i pri žvakanju ili u toku noći (“buđenje iz sna”), ukazuje na moguće znakove bolesti i potrebno je odmah zatražiti pomoć liječnika. Izliječimo korijen jer je izliječeni korijen zuba najbolji implantat. Inače ovim zdravstvenim problemima bavi se znanstvena disciplina Endodoncija koja proučava unutrašnjost zuba i liječi prostore zubnog živca i prostora iznad viška korijena (granulom) te restaurira izgubljene-oštećene dijelove vidljivog dijela zuba.

Znaci bolesti u parodontologiji

Objavio Vaš stomatolog Ožu 25, 2011 u Savjeti | 115 komentara

Prvi znaci bolesti su otečena gingiva (desni) i spontana bol, krvarenje iz gingive (zubnog mesa, desni), pokretljivost (klimanje) zuba i bol koja se pojavljuje prilikom žvakanja uz pojačane neugodne mirise iz usta. Dodatno se može pojaviti i blago natečenje dijela lica. Kad primjetite neke od navedenih znakova bolesti, predlažemo Vam da odmah posjetite zubara. Iako je vjerojatno nastupila bolest, još je povoljno vrijeme za uspostavu stanja normale.